Συχνές Ερωτήσεις – Επίσημες Ανακοινώσεις καταστήματος

Τι είναι το www.icart.gr;

Το www.icart.gr είναι ένα διαδικτυακό κατάστημα ειδών σπιτιού, κουζίνας και κήπου, διακόσμησης, ειδών δώρου και telemarketing προϊόντων, αξεσουάρ για τα σπορ, τα αυτοκίνητα και ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και αναψυχής, αλλά και προϊόντων ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ μόδας για μωρά, μικρούς και μεγάλους που εξειδικεύεται στην παροχή επώνυμων και αξιόπιστων ειαγωγών για όλα τα γούστα και όλα τα βαλάντια σε μεγάλη ποικιλία σχεδίων και μεγεθών. Στο διαδικτυακό μας κατάστημα θα βρείτε τις καλύτερες μάρκες προϊόντων σε σχέση με όλες τις άνωθεν κατηγορίες στις πιο προσιτές τιμές της αγοράς από μα ευρεία γκάμα επώνυμων Οίκων σε 20.000 και πλέον αυθεντικούς και γνήσιους κωδικούς.Η φιλοσοφία μας στηρίζεται στη θεμελιώδη μας αξία να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας την καλύτερη τιμή σε συνδυασμό με την πιο επαρκή και ενημερωμένη εξυπηρέτηση αφού βασιζόμαστε σε μια πολύ έμπειρη και επαγγελματική ομάδα που όχι μόνο ασχολείται με την ενσωμάτωση των πιο ιδιαίτερων ειδών στην επιχείρηση μας αλλά και στην προώθηση της ενημέρωσης γύρω από τη σωστή χρήση όλων των κωδικών μας από τους αγοραστές μας μέσα από το blog μας.
Τι είναι η θυρίδα μας ως εταιρεία στα ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ του Παλαιού Φαλήρου;
Οι πελάτες εκείνοι που επιθυμούν να παραλάβουν τα αγορασμένα είδη τους από κάποιο σημείο που τους εξυπηρετεί κοντά στην περιοχή που εδρεύει η εταιρεία μας και πιο συγκεκριμένα στο Παλαιό Φάληρο για να μην επωμιστούν το έξτρα κόστος των μεταφορικών μπορούν να πληρώσουν με μετρητά υπό συγκεκριμένες συνθήκες και έως του ποσού των 40€ στη θυρίδα της εταιρείας μας στα ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ που βρίσκονται στην οδό Δημοκρατίας 50 στο Παλαιό Φάληρο Αττικής καθημερινά 8 το πρωί με 8 το βράδυ Δευτέρα έως Παρασκευή και Σάββατο 8 το πρωί με 4 το απόγευμα.
Το ίδιο ισχύει και για όσους πελάτες έχουν αποπληρώσει τα είδη τους και τους εξυπηρετεί το Παλαιό Φάληρο σαν περιοχή παραλαβής, εκεί πάλι δίνουμε τη δυνατότητα με το ίδιο ωράριο που καλύπτει σε μεγάλο εύρος ωρών τους πελάτες μας να χρησιμοποιήσουν τη θυρίδα μας και συνεργάτης μας εξουσιοδοτημένος από τα ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ θα τους δώσει το πακέτο τους αντ’ ημών αφού θα έχει πρότερη γνώση της άφιξης τους στο χώρο του πρακτορείου.

Πόσο συχνά ανανεώνεται η γκάμα των προϊόντων;

Οι καμπάνιες ανανεώνονται σχεδόν κάθε εβδομάδα, αλλά στόχος μας είναι να σας βοηθούμε να ανακαλύπτετε καθημερινά τις καλύτερες μάρκες προϊόντων, στις καλύτερες τιμές! Εγγραφείτε στο newsletter του www.icart.gr έτσι ώστε να μαθαίνετε πρώτοι τις νέες καμπάνιες μας και να ωφελείστε από καταπληκτικές ευκαιρίες!

Υπάρχει φυσικό κατάστημα;

Υπάρχει φυσικό κατάστημα που εδρεύει στη διεύθυνση: Πανδρόσου 64 στο Παλαιό Φάληρο και λειτουργεί μόνο ως εισαγωγική εταιρεία. Το κοινό & οι πελάτες μας μπορούν εάν θέλουν να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από τη θυρίδα μας στα ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ που βρίσκεται στο Παλαιό Φάληρο και στη διεύθυνση Δημοκρατίας 50. Τα προϊόντα και οι καμπάνιες του www.icart.gr είναι μοναδικά για τους χρήστες μας και δεν μπορείτε να τα βρείτε σε ένα φυσικό κατάστημα αν και κάτι τέτοιο είναι στα σχέδια της εταιρείας μελλοντικά.Το concept της δημιουργίας της ιστοσελίδας ξεκίνησε αρχικά από την πώληση αυθεντικών, χρηστικών προϊόντων σε μοναδικές και ανταγωνιστικές τιμές, που εξασφαλίζουμε αποκλειστικά για τα μέλη μας.

Πως θα παραλάβω τα αγορασμένα είδη;

Αναλαμβάνουμε να σας στείλουμε την παραγγελία σας στην διεύθυνση της επιλογής σας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και να ακολουθήσετε σωστά τη διαδικασία αγοράς. Εξάλλου η ιστοσελίδα μας, σας παρέχει τη δυνατότητα να γνωρίζετε ανά πάσα ώρα και στιγμή την εξέλιξη της αποστολής συνομιλώντας με εκπρόσωπό μας ή στέλνοντας μήνυμα στην εταιρεία μας .

Πρέπει να πληρώσω για να εγγραφώ στην ιστοσελίδα;

H εγγραφή σας στο www.icart.gr είναι εντελώς δωρεάν και καθόλου δεσμευτική, έτσι όποτε το επιθυμείτε μπορείτε να αποχωρήσετε. Αλλά, για να μην χάνετε ούτε μία από τις καμπάνιες μας το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγγραφείτε στο newsletter μας για να ενημερώνεστε πάντα πρώτοι για τις νέες αφίξεις και τις νέες καμπάνιες.

Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία και δεδομένα ασφαλή;

Η ασφάλεια της πιστωτικής σας κάρτας και των προσωπικών σας δεδομένων αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας. Δεν γνωστοποιούμε για κανένα λόγο τα προσωπικά σας στοιχεία χωρίς την άδειά σας, εκτός εάν απαιτείται από το νόμο ή οποιαδήποτε άλλη νομική διαδικασία. Χρησιμοποιούμε τη μέγιστη προσοχή και ασφάλεια για όλες τις πληροφορίες που είναι καταχωρημένες στο προφίλ σας και σας εγγυούμαστε ότι καμία από αυτές τις πληροφορίες δεν θα χρησιμοποιηθεί χωρίς τη δική σας συναίνεση. Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας από το τηλέφωνο, μέσω e-mail ή με οποιαδήποτε άλλη άμεση μορφή επικοινωνίας. Μόνο εσείς μπορείτε να εισάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας όταν κάνετε μια αγορά. Εμείς δεν μπορούμε να αποθηκεύσουμε κανένα στοιχείο της κάρτας. Τέλος, δεν μπορούμε ποτέ να χρεώσουμε την κάρτα σας χωρίς τη ρητή άδειά σας.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία εγγραφής μου και επίσης τι κάνω σε περίπτωση που έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής μου στην ιστοσελίδα;

Επιλέγετε το σύνδεσμο «Ο Λογαριασμός μου» στην αρχική σελίδα του www.icart.gr Από εκεί μπορείτε να διαχειριστείτε το όνομα χρήστη, τον κωδικό και τη διεύθυνσή σας. Όσο για τον κωδικό πρόσβασης, Μην ανησυχείτε! Επιλέξτε το πεδίο Ξεχάσατε τον Κωδικό Πρόσβασης στη σελίδα εισόδου/εγγραφής και το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα, στέλνοντάς σας ένα email όπου σας υπενθυμίζουμε τον κωδικό πρόσβασής σας. Είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε πάντα το password, γιατί χωρίς αυτό δε μπορείτε να κάνετε καμία συναλλαγή στο www.icart.gr

Δεν γνωρίζω πώς γίνονται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να αγοράσω κάτι που με ενδιαφέρει από την ιστοσελίδα σας;

Είναι πολύ απλό να παραγγείλετε αυτά που έχετε επιλέξει μέσα από την μοναδική ποικιλία του καταστήματός μας! Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε είναι την εγγραφή νέου χρήστη στο www.icart.gr η οποία είναι απόλυτα δωρεάν.

Διαλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν (μέγεθος, χρώμα, ποσότητα) από το www.icart.gr. Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» και θα εμφανιστούν στην οθόνη σας ένα – ένα τα βήματα για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, τη διεύθυνσή σας και τον τρόπο πληρωμής. Βεβαιωθείτε ότι το καλάθι αγορών σας περιέχει όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και μετά πατήστε το κουμπί «Ολοκλήρωση Παραγγελίας» για επιβεβαίωση. Προσέξτε μόνο να μην κάνετε κάποιο λάθος, γιατί, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν μπορείτε να κάνετε καμία αλλαγή οι ίδιοι θα πρέπει να καλέσετε στην εταιρεία και εκπρόσωπος μας να διαμορφώσει εκ νέου την παραγγελία σας!

Πως θα καταλάβω εάν επέλεξα το σωστό μέγεθος;

Συμβουλευτείτε τον Οδηγό Μεγεθών του www.icart.gr για να βρείτε το μέγεθος που σας ταιριάζει. Επειδή οι αντιστοιχίες ανάμεσα σε διαφορετικά μεγεθολόγια (ευρωπαϊκό, αγγλικό, αμερικάνικο κ.λπ.) δεν είναι απόλυτες, οι πίνακες του κάθε οδηγού είναι ενδεικτικοί. Γι’ αυτό, αν χρειαστείτε περαιτέρω διευκρινίσεις για τα μεγέθη στα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Εξυπηρέτησης Πελατών: info@icart.gr

Τα προϊόντα είναι αυθεντικά και περιλαμβάνουν εγγύηση;

Όλα τα προϊόντα της ιστοσελίδας μας είναι 100% αυθεντικά και πλήρως συσκευασμένα και σφραγισμένα όπως προέρχονται από τους αντίστοιχους οίκους, με αναγραφόμενο κωδικό παραγωγής, με τον οποίο μπορείτε να ελέγξετε την ημερομηνία παραγωγής του αρώματος. Το ζητούμενο της εταιρείας μας είναι ακριβώς αυτό: η πώληση αυθεντικών, ολοκαίνουργιων προϊόντων, στις original συσκευασίες τους, σε μοναδικές και ανταγωνιστικές τιμές, που εξασφαλίζουμε αποκλειστικά για τα μέλη μας.

Μπορούν οι αγορές να γίνουν τηλεφωνικά;

Ναι. μπορείτε πάντοτε να ζητάτε τηλεφωνικά τη βοήθεια μας, αφού πάντοτε είναι διαθέσιμος κάποιος συνεργάτης μας για να σας κατατοπίσει σε όποιο θέμα χρειάζεστε πιθανώς διευκρινίσεις ή για να καταχωρήσει τα στοιχεία της παραγγελίας σας ο ίδιος. Πιο συγκεκριμένα, συμπληρώνουμε για λογαριασμό σας τα στοιχεία σας και τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας, στέλνουμε με email το Δελτίο Παραγγελίας όπου μας υποδείξετε. Τα στοιχεία σας χρησιμοποιούνται μόνο για λόγους εμπορικούς και με τη σύμφωνη συγκατάθεσή σας.

Πως γίνεται η πληρωμή και η επιβεβαίωση της αγοράς;

Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν με πιστωτική/χρεωστική/προπληρωμένη κάρτα, με PAYPAL, με αντικαταβολή έως του ποσού των 40€, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με καταβολή μετρητών εάν επιλέξετε την παραλαβή από τη θυρίδα μας στα ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ στη διεύθυνση του πρακτορείου που είναι: Δημοκρατίας 50 στο Παλαιό Φάληρο πάλι έως του ποσού των 40€. Υποστηρίζονται όλες οι πιστωτικές/χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες VISA, MasterCard και Maestro, ανεξάρτητα από την εκδότρια τράπεζα (η εκδότρια τράπεζα μπορεί να είναι εντός ή εκτός Ελλάδας). Επίσης, υποστηρίζονται όλες οι corporate πιστωτικές κάρτες με δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Mε την ολοκλήρωση της συναλλαγής λαμβάνετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στην οθόνη και ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στο e-mail σας. Εκεί αναγράφεται ο κωδικός της παραγγελίας σας και σας δίνεται η δυνατότητα να εκτυπώσετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Πόσο ασφαλής είναι η πιστωτική μου κάρτα;

Οι αγορές μέσω του www.icart.gr είναι εντελώς ασφαλείς! Ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας μεταδίδεται μέσω του υψηλότερου πρωτόκολλου ασφάλειας SSL κατευθείαν στις τράπεζες και κανένα ευαίσθητο στοιχείο της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στους servers μας.

Εκτός από απλή απόδειξη μπορεί να εκδοθεί και τιμολόγιο;

Υπάρχει αυτή η δυνατότητα για όσους ενδιαφέρονται για τη χονδρική μας αρκεί να έχουμε επιλέξει είδη αξίας άνω των 250€ για να ενεργοποιηθεί η χονδρική και για να μπορούν να επωφεληθούν της έκπτωσης του 10% που παρέχουμε.

Πόσο πρέπει να περιμένω για να παραλάβω τις αγορές μου;

Ανεξαρτήτως του που βρίσκεστε ανά την ελληνική επικράτεια ο μέσος όρος παραλαβής των ειδών κυμαίνεται από 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες και ενδέχεται να είναι λίγο μεγαλύτερος σε περιπτώσεις που μεσολαβούν επίσημες αργίες.

Τι άλλο χρειάζεται να γνωρίζω για την αποστολή;

Με την υποβολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε αυτομάτως ένα email επιβεβαίωσης που δείχνει τι ακριβώς παραγγείλατε. Έχετε τη δυνατότητα επίσης να δείτε ή να τυπώσετε σε PDF το δελτίο παραγγελίας σας, όπου εκεί αναγράφονται αναλυτικά τα στοιχεία της παραγγελίας σας, πληροφορίες για την εταιρεία κλπ.

Η παράδοση είναι άμεση και γίνεται μέσω γνωστής εταιρείας ταχυμεταφορών στη διεύθυνση που επιθυμείτε και έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας. Φροντίστε να συμπληρώσετε σωστά και πλήρως τα στοιχεία σας κατά την παραγγελία ώστε να εξυπηρετηθείτε εύκολα και γρήγορα!

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε κάτι από τα αγορασμένα είδη θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία όπως αυτή περιγράφεται στο εδάφιο με τις επιστροφές συμπληρώνοντας την ανάλογη φόρμα με τα απαραίτητα στοιχεία.

Επίσης, πριν την αποστολή των προϊόντων σας καλούμε για να σας ειδοποιήσουμε για την αποστολή και για να συνεννοηθούμε με την εταιρεία ταχυμεταφορών για το τι σας εξυπηρετεί καλύτερα σε σχέση με τις λεπτομέρειες παράδοσης της παραγγελίας σας.

Είναι η παραγγελία μου ασφαλισμένη κι αν ναι πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της πορείας της;

Η παραγγελία σας είναι 100% ασφαλισμένη μέχρι να φύγει από τις αποθήκες μας. Επίσης είναι ασφαλισμένη μέχρι το ποσό των 220 Ευρώ όπως καθορίζεται από την πολιτική της εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε. Αν θέλετε να ασφαλίσετε μία παραγγελία πλέον του ποσού των 220 Ευρώ θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία ταχυμεταφορών απευθείας. Για την εξέλιξή της μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο τηλέφωνο 210 9373160 και με email στο info@icart.gr

Αν το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό ή διαφέρει από αυτό που παρήγγειλα τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που παραλάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν (π.χ: σπασμένο, σκισμένο κ.τ.λ.) ή προϊόντα τα οποία διαφέρουν από αυτά που παραγγείλατε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών,στο τηλέφωνο 210 9373160 και με email στο info@icart.gr

Σε περίπτωση επίκλησης της εγγύησης του προϊόντος θα πρέπει να έχετε την απόδειξη αγοράς, που σας έχει αποσταλεί μαζί με την παραγγελία σας και το εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης του κατασκευαστή.

Σε περίπτωση ανάγκης ελέγχου του είδους θα πρέπει να επιβαρυνθείτε αρχικά τα έξοδα της αποστολής με την εταιρεία ΕΛΤΑ courier, τα οποία σε περίπτωση που το προϊόν κριθεί από το τμήμα ελέγχου ως ελαττωματικό θα σας επιστραφούν μαζί με την αξία του προϊόντος (ή θα σας αποστείλουμε νέο προϊόν προς αντικατάστασή του).

Θα πληρώσω κάποιο ποσό εάν επιστρέψω κάποιο προϊόν που έχω αγοράσει;

Για ελαττωματικά ή λάθος προϊόντα – η επιστροφή θα γίνεται δωρεάν και θα σας επιστρέψουμε και τα αρχικά έξοδα αποστολής (εφόσον είχαν χρεωθεί).

Σ’ όλες τις άλλες περιπτώσεις, θα λάβετε την αξία των ειδών που επιστρέψατε, αλλά όχι τα έξοδα αποστολής (εφόσον είχαν χρεωθεί). Επιπλέον, θα χρεωθείτε 5€ για το κόστος αποστολής της επιστροφής το οποίο θα αφαιρεθεί από το τελικό ποσό που θα εισπράξετε.

Η αξία των επιστρεφομένων ειδών θα πιστωθεί στο λογαριασμό σας εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιστροφής του δέματός σας. Θα σας αποσταλεί μέσω email, απόδειξη επιστροφής σε pdf αρχείο.

Εάν δεν επιθυμώ πίστωση μπορώ να αντικαταστήσω την αγορά με κάποια άλλη που μπορεί να με ενδιαφέρει;

Μπορούμε να αντικαταστήσουμε κάποιο προϊόν μόνο σε περίπτωση που διαθέτει απόθεμα ο προμηθευτής του εκάστοτε προϊόντος.

Δεν δεσμευόμαστε για την αντικατάσταση διότι τα αποθέματα για κάθε προϊόν είναι περιορισμένα και δεν θα είναι πάντα δυνατή η αντικατάσταση με ίδιο ή διαφορετικό προϊόν .Παρ’ όλα αυτά μην ανησυχείτε τα χρήματα σας θα σας επιστραφούν βάσει του τι έχουμε περιγράψει αναλυτικά παραπάνω.

Με ενημέρωσαν από την εταιρεία ταχυμεταφορών ότι η παραγγελία μου επιστράφηκε. Γιατί συνέβη αυτό;

Αν και είναι αρκετά σπάνιο, κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί.

Σε τι μπορεί να οφείλεται η επιστροφή;

Μπορεί ο υπάλληλος της εταιρίας courier να μη σας βρήκε στη διεύθυνση που είχατε δηλώσει την ώρα που θα ήρθε να σας παραδώσει το πακέτο σας. Σε αυτή την περίπτωση είτε θα σας αφήσει κάποια γραπτή ειδοποίηση, είτε θα λάβετε ένα sms στο κινητό σας τηλέφωνο από την εταιρία courier, το οποίο θα σας ενημερώνει για το πολυπόθητο πακέτο σας. Εάν μέσα σε κάποιες μέρες δεν επικοινωνήσετε με την εταιρία courier για να ορίσετε νέα ημερομηνία παραλαβής, τότε το δέμα επιστρέφεται στις αποθήκες του www.icart.gr . Επίσης, εάν έχετε δηλώσει εσφαλμένα κάποιο στοιχείο κατά την υποβολή της παραγγελίας σας (π.χ. διεύθυνση ή επώνυμο) τότε η εταιρεία courier καταχωρεί το πακέτο στην κατηγορία «Άγνωστος Παραλήπτης» και το επιστρέφει και πάλι στην κεντρική μας αποθήκη.

Προς αποφυγή όλων των παραπάνω αμέσως μόλις βάλετε την παραγγελία σας στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε στο τηλέφωνο για να ελέγξουμε μαζί σας την ορθότητα των στοιχείων σας που συμπληρώσατε και της παραγγελίας που υλοποιήσατε και να συμφωνήσουμε από κοινού τις λεπτομέρειες αγοράς και αποστολής για να είναι και οι 2 πλευρές τόσο κατοχυρωμένες όσο και ευχαριστημένες.

Πώς μπορώ να προλάβω την επιστροφή του πακέτου μου;

Σε κάθε περίπτωση, εμείς σας στέλνουμε ένα e-mail ή σας τηλεφωνούμε όταν η παραγγελία σας «φύγει» από την αποθήκη μας όπου σας αναφέρουμε την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης καθώς και τον αριθμό αποστολής του δέματος σας (voucher). Έτσι μπορείτε, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της εταιρίας courier, να παρακολουθείτε την πορεία του πακέτου σας κάθε στιγμή!

Τι συμβαίνει εάν η παραγγελία μου επιστραφεί;

Κανένας λόγος για ανησυχία! Εάν για οποιοδήποτε λόγο ενημερωθείτε ότι το δέμα σας έχει επιστρέψει σε εμάς μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας κι εμείς θα φροντίσουμε το πακέτο να βρεθεί σύντομα στα χέρια σας!

Εάν χρειάζομαι πληροφορίες, βοήθεια ή έχω απορίες σχετικά με ότι μπορεί να με ενδιαφέρει στην ιστοσελίδα σας τι μπορώ να κάνω για να εξυπηρετηθώ;

Μπορείτε να απευθύνεστε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του www.icart.gr καλώντας στο τηλέφωνο 210 9373160x από: (Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-18:00) ή στέλνοντας ένα e-mail στο info@icart.gr με ότι σας απασχολεί και εμείς θα είμαστε κοντά σας για να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα 24/7 μέσω email.

Διαθεσιμότητα προιόντων και αστική ευθύνη

1.Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.icart.gr, ιδιοκτησίας της εταιρείας ELEPSY Μονοπρόσωπη ΙΚΕ αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας των προϊόντων του.

2.Παρ’ όλα αυτά εμφανώς κατά τη διάρκεια αγοράς ενημερώνεται αυτόματα ο δυνητικός αγοραστής για το αναγραφόμενο στοκ των ειδών αν είναι διαθέσιμο ή όχι. Έτσι μέσω του ειδικού πεδίου διαθεσιμότητας δίπλα στο αναγραφόμενο είδος ο καταναλωτής βλέπει αν το είδος είναι διαθέσιμο ή όχι.

3. Η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του διαδικτυακού της τόπου, χωρίς να εγγυάται ότι οι λειτουργίες των servers της θα είναι αδιάκοπες ή χωρίς κανενός είδους σφάλμα, απαλλαγμένες από ιούς ή άλλα παρόμοια στοιχεία. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα. Σε καμία περίπτωση η εταιρία δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (παρούσα ή μέλλουσα, απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, κλπ.), που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης / χρήστης ή τρίτος, από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης για οποιαδήποτε αιτία, καθώς και οποιαδήποτε σχέση έχει με την λειτουργία και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου και τη παροχή μέσω αυτού προϊόντων, πληροφοριών ή υπηρεσιών.

4. To www.icart.gr κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.

5. Τα προϊόντα μπορεί κάποιες φορές να έχουν καθυστερήσει να αποσταλούν από τους προμηθευτές μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

6. Σε περίπτωση που το προϊόν αντιμετωπίζει ξαφνική έλλειψη και μπορεί να χρειαστούν επιπλέον ημέρες για την επανατοποθέτησή του στο στοκ της πλατφόρμας από τον συνεργαζόμενο προμηθευτή μας. Βεβαίως εκ νέου θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να προχωρήσουμε με τις παρούσες συνθήκες ή όχι.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

1. Στα «ράφια» του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε πάνω από 20.000 κωδικούς σε ποικιλία ειδών & προϊόντων.

2. Για να διευκολύνουμε την αναζήτησή σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται κεντρικά στην οθόνη σας. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν μέσα από εύκολη αναζήτηση και πλοήγηση.

3. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», το πεδίο που βρίσκεται στην κεντρική μας σελίδα και που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

4. Η ιστοσελίδα μας κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.

5. Παρ’ όλα αυτά το εκπαιδευμένο και πρόθυμο προσωπικό μας είναι πάντα διαθέσιμο κατά τις ώρες λειτουργίας της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (09:00-18:00, Δευτέρα-Παρασκευή) αλλά και 24/7 μέσω e-mail να είναι κοντά σας και να αντιμετωπίσει με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα όποιο πρόβλημα ή παρεξήγηση προκύψει.

6. Η νομοθεσία και η τήρηση των κανόνων είναι βασική μας προτεραιότητα και αρχή μας είναι η ικανοποίηση των πελατών μας μέσα από τις διαδικτυακές τους αγορές. Παρ’ όλα αυτά για κάθε πρόβλημά σας σχετικά με την όποια συνεργασία μπορεί να έχουμε αναπτύξει μπορείτε και γραπτώς να στέλνετε τις απορίες, παράπονα, ερωτήματα σας και εντός 24 ωρών θα έχετε λάβει έγκυρη και εμπεριστατωμένη απάντηση συμβατή με τις αξίες που μας διέπουν ως επιχείρηση αλλά και με την κείμενη νομοθεσία που διέπει τους όρους λειτουργίας μας.

Τι είναι τα αγαπημένα μου; ( wishlist )

Κατά την πλοήγησή σας στην ιστοσελίδα μας μπορεί να συναντήσετε κάποιο προϊόν που σας ενδιαφέρει αλλά δε θα θέλατε να το αγοράσετε άμεσα. Μπορείτε να προσθέτετε τέτοιου είδους προϊόντα στα αγαπημένα σας ( wishlist )για να τα βλέπετε κάθε φορά που κάνετε login. Από τα αγαπημένα σας ( wishlist )μπορείτε πολύ εύκολα να μεταφέρετε οποιοδήποτε προϊόν στο καλάθι σας.

Μπορώ να πλοηγηθώ στο section του καταστήματος με τα ερωτικά είδη;

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας και στον σύνδεσμο https://icart.gr/product-category/sex-shop-erotika/  περιέχει υλικό για ενήλικες. Με την είσοδό σας στο icart.gr και στο συγκεκριμένο section του ηλεκτρονικού καταστήματος  https://icart.gr/product-category/sex-shop-erotika/ αποδέχεστε ότι είστε άνω των 18 ετών.