Πολιτική Αντιμετώπισης Παραπόνων

1. Στα «ράφια» του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε πάνω από 20.000 κωδικούς σε ποικιλία ειδών & προϊόντων.

2. Για να διευκολύνουμε την αναζήτησή σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται κεντρικά στην οθόνη σας. Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν μέσα από εύκολη αναζήτηση και πλοήγηση.

3. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», το πεδίο που βρίσκεται στην κεντρική μας σελίδα και που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

4. Η ιστοσελίδα μας κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά παρόλα αυτά δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.

5. Παρ’ όλα αυτά το εκπαιδευμένο και πρόθυμο προσωπικό μας είναι πάντα διαθέσιμο κατά τις ώρες λειτουργίας της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (09:00-17:00, Δευτέρα-Παρασκευή) στα παρακάτω τηλεφωνικά νούμερα επικοινωνίας: 6977084171 αλλά και 24/7 μέσω e-mail να είναι κοντά σας και να αντιμετωπίσει με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα όποιο πρόβλημα ή παρεξήγηση προκύψει.

6. Η νομοθεσία και η τήρηση των κανόνων είναι βασική μας προτεραιότητα και αρχή μας είναι η ικανοποίηση των πελατών μας μέσα από τις διαδικτυακές τους αγορές. Παρ’ όλα αυτά για κάθε πρόβλημά σας σχετικά με την όποια συνεργασία μπορεί να έχουμε αναπτύξει μπορείτε και γραπτώς να στέλνετε τις απορίες, παράπονα, ερωτήματα σας και εντός 24 ωρών θα έχετε λάβει έγκυρη και εμπεριστατωμένη απάντηση συμβατή με τις αξίες που μας διέπουν ως επιχείρηση αλλά και με την κείμενη νομοθεσία που διέπει τους όρους λειτουργίας μας.